Το Yes I Do, δεδομένων των δύσκολων συνθηκών που φαίνεται ότι επηρεάζουν άμεσα τη wedding βιομηχανία, από σήμερα κυκλοφορεί την καμπάνια ασιοδοξίας με τίτλο
Πράγματι, τα νέα δεδομένα έχουν προκαλέσει ανησυχία αλλά και δεκάδες ακυρώσεις γάμων και βαπτίσεων, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες του γάμου και συνεργάτες του Yes I Do να βρίσκονται σε προβληματισμό. Το ίδιο ισχύει και για τα μελλόνυμφα ζευγάρια που φαίνεται να «παγώνουν» τις προετοιμασίες, υπό τον φόβο πως δεν θα είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν γάμοι τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο.
Το μήνυμα της καμπάνιας με άξονες τις λέξεις:
LOVE
PASSION
EMOTION
HONEYMOON
FASHION
«WE»
Κάθε μέρα μάλιστα, ένας καταξιωμένος επαγγελματίας του γάμου θα τοποθετείται στο Yes I Do σχετικά με τη νέα συνθήκη. Θα μοιράζεται σκέψεις και προβληματισμούς, αλλά και τα δικά του νέα με τους χιλιάδες αναγνώστες τού πιο διάσημου wedding site στην Ελλάδα. Ποιες νέες ημερομηνίες έχουν διαθεσιμότητα για τον Σεπτέμβριο; Τι προτρέπει τα ζευγάρια για το re-scheduling της ημερομηνίας και τι άλλο θέλει να μοιραστεί με τα εκατοντάδες μελλόνυμφα ζευγάρια;
Για το Yes I Do, η αισιοδοξία είναι φιλοσοφία που ρέει στις φλέβες μας, είναι μονόδρομος, και η ομάδα μας συνεχίζει να εργάζεται πυρετωδώς από το σπίτι προκειμένου το «Save the New Date» να αποτελέσει τη νέα wedding πραγματικότητα.
Θα χαρούμε αν μοιραστείτε στα Insta Stories σας κάποιο από τα επισυναπτόμενα εικαστικά της καμπάνιας με tag @yesidogr και hashtag #SaveTheNewDate για να σκορπίσετε νότες αισιοδοξίας στους δικούς σας μελλόνυμφους followers.
«And the groom may kiss the bride»… Σύντομα θα το ζήσουμε ξανά!
Με αγάπη,