Tα κορυφαίας ποιότητας κουφέτα, που μας συνοδεύουν στις πιο όμορφες στιγμές της ζωής μας, κατέχουν εξέχουσα θέση στα πολύχρωμα candy bars του Yes I Do Catwalk by System Professional. Ο Νικόλας Χατζηγιαννάκης μάς αποκάλυψε τις all time classic επιλογές των weds-to-be αλλά και τις νέες, υπέροχες γεύσεις που έρχονται να προστεθούν στη μεγάλη «φαρέτρα» της Κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη.
Θα έλεγε κανείς πως η σχέση του Yes I Do με την Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη είναι γλυκιά, νόστιμη και πολύ χρωματιστή! Τι μας ετοιμάζετε φέτος για το Yes I Do Catwalk by System Professional;
Εμπνευστήκαμε από το θέμα του φετινού catwalk και επιλέξαμε κουφέτα με πολύ χρώμα! Πρόκειται κυρίως για κουφέτα Bijoux Supreme με bitter σοκολάτα από τη μεγάλη ποικιλία τους, με πάνω από 35 αποχρώσεις, και πολύχρωμα βότσαλα με πραγματικά φρούτα και σοκολάτα. Εξάλλου, είναι οι κατηγορίες που πρωταγωνιστούν σε όλα τα candy bars των γάμων και των βαπτίσεων.
H πιο γλυκιά πινελιά ενός γάμου είναι αδιαμφισβήτητα τα κουφέτα. Βάλτε μας στον κόσμο της Κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη…
Πράγματι, τα κουφέτα είναι η πιο γλυκιά πινελιά ενός γάμου, μια μακρινή παράδοση που ξεκινάει για εμάς από το 1950. Οι γάμοι και οι βαπτίσεις έχουν μια μοναδική μαγεία, η οποία δεν θα μπορούσε να μη μας παρασύρει δημιουργικά στην ανάπτυξη της σημερινής μας ποικιλίας. Συνδυασμοί γεύσεων, ξηρών καρπών, φρούτων και ποιοτικής σοκολάτας, με έμφαση στην ποιότητα και την καινοτομία. Τα κουφέτα μας χωρίζονται σε τρεις σειρές με βάση τα χαρακτηριστικά τους:Deluxe, Supreme και Κλασική. Ανάμεσά τους θα βρείτε κουφέτα με διπλή σοκολάτα, με αμύγδαλο και σοκολάτα, με τραγανούς πυρήνες σε πολλές γεύσεις και χρώματα! Φυσικά, δεν σταματάμε ποτέ να εξελισσόμαστε και να προσφέρουμε νέες γεύσεις! Για φέτος λανσάραμε δύο νέες γεύσειςστα Αμυγδάλου Supreme, φράουλα και καραμέλα, τη νέα γεύση creme brulee για τα Choco Almond αλλά και το μοναδικό κουφέτο μπισκότο banoffee για τις βαπτίσεις.
Υπάρχουν τάσεις στα κουφέτα; Τι κερδίζει έδαφος, οι all time classic επιλογές ή οι πρωτότυπες γεύσεις;
Η τάση των τελευταίων ετών οδηγεί σε σοκολατένια κουφέτα με διάφορες γεύσεις. Παρατηρούμε ότι τα ζευγάρια επιλέγουν αυτά τα κουφέτα, καθώς τους επιτρέπουν να κάνουν ιδιαίτερους συνδυασμούς, δημιουργώντας μια μοναδική γεύση στην μπομπονιέρα τους. Υπάρχουν βέβαια και πιο παραδοσιακά ζευγάρια που επιλέγουν τα κουφέτα αμυγδάλου. Μεγάλη σημασία έχει και το concept του γάμου. Όλο και συχνότερα τα ζευγάρια επιλέγουν να προσθέσουν χρώμα στα λευκά κουφέτα της μπομπονιέρας τους, ενισχύοντας παράλληλα τοcandy bar με την πιο πρωτότυπη κατηγορία, τα βότσαλα, με πραγματικά φρούτα και σοκολάτα ή καρυδόψιχα και σοκολάτα, για να τα απολαύσουν οι καλεσμένοι σε άφθονη ποσότητα.
Γιατί τα ζευγάρια δίνουν τόση βαρύτητα στη σωστή επιλογή κουφέτων;
Αρχικά, γιατί το κουφέτο προσφέρεται παραδοσιακά ως το ευχαριστήριο γλύκισμα από το ζευγάρι, που θέλει να επιλέξει τα κουφέτα όπως θα επέλεγε ένα δώρο για τους αγαπημένους του ανθρώπους, που γιόρτασαν μαζί του αυτή την τόσο σημαντική ημέρα. Επίσης, η μπομπονιέρα με τα κουφέτα είναι η μόνη ευκαιρία για τα ζευγάρια να μεταφέρουν σε όσους δεν κατάφεραν να παρευρεθούν στο μυστήριο τη “γεύση” της ημέρας του γάμου τους!
Εσείς μπορείτε να επιλέξετε το δικό σας αγαπημένο κουφέτο ή είναι “mission impossible” ανάμεσα σε τόσες, υπέροχες επιλογές;
Προσωπικά, μου αρέσουν τα Choco Αlmond. Με ολόκληρο αμύγδαλο και σοκολάτα, σε ποικιλία γεύσεων, είναι ο απόλυτος συνδυασμός σε ένα κουφέτο που τα έχει όλα!
Ποιο είναι το αγαπημένο, all time classic κουφέτο των ζευγαριών;
Σίγουρα το Together stracciatella! Η διπλή σοκολάτα, λευκή και bitter, στο κέντρο του κουφέτου και η γεύση stracciatella έχει αγαπηθεί πολύ από τα ζευγάρια, αφού τους θυμίζει το ομώνυμο παγωτό. Η πολύ λεπτή επικάλυψη ζάχαρης και οι πιτσίλες στο εξωτερικό του κουφέτου του δίνουν μια μοναδική εμφάνιση που κλέβει τις καρδιές όσων το δοκιμάζουν!
Ποια είναι η συμβουλή που πρέπει να έχουν τα ζευγάρια στο μυαλό τους για να μην “πελαγώσουν” κατά την επιλογή του κατάλληλου κουφέτου για τον γάμο τους;
Η επιλογή των κουφέτων είναι το πιο απολαυστικό κομμάτι στην οργάνωση του γάμου! Δεν υπάρχει λόγος άγχους. Θα πρότεινα στα ζευγάρια να ξεκινήσουν σκεπτόμενα τι θα ήθελαν να έχουν στον πυρήνα τους τα κουφέτα, δηλαδή αμύγδαλο, σοκολάτα ή και τα δύο, και στη συνέχεια να δοκιμάσουν τις γεύσεις της κατηγορίας που επέλεξαν. Έτσι θα διευκολυνθούν στη δοκιμή και δεν θα “χαθούν” στις πολλές επιλογές.
Αντιστοιχίστε μας κουφέτα στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Κυκλαδίτικος γάμος: Bijoux Supreme λευκά και τιρκουάζ
- Πολυτελής γάμος σε κτήμα: Αμυγδάλου Supreme με γεύση καραμέλα & φράουλα
- Beach wedding: Βότσαλο Σκιάθος με καρυδόψιχα & σοκολάτα γάλακτος σε λευκή και ανθρακί απόχρωση
- Εναλλακτικός γάμος σε νησί: Together γεύσεις πολύχρωμο, σε παλ αποχρώσεις και γεύσεις βανίλια, zabaglione, φράουλα, πορτοκάλι, καραμέλα
- Ανοιξιάτικος colorful γάμος: Bijoux Supreme σε αποχρώσεις λευκού, ροζ, λιλά
- Ρομαντικός γάμος σε πύργο: Κουφέτα crispy σε αποχρώσεις λευκού και ροζ περλέ
- Elegant φθινοπωρινός γάμος: Bijoux Supreme σε απόχρωση πράσινου της ελιάς και μπεζ ματ
- Chic γάμος σε λευκές αποχρώσεις: Choco Almond creme brulee & Bijoux Supreme λευκό
- Bohemian wedding: Together stracciatella & zabaglione
- Glamorous γάμος: Choco Almond Classic & βότσαλο Ρόδος, με ολόκληρη πραγματική φράουλα και σοκολάτα γάλακτος
Life is sweet, no matter what. Τι μας δίδαξε η πανδημία για το νόημα της ζωής;
Θεωρώ ότι η πανδημία μας έμαθε να ξεχωρίζουμε αυτό που έχει πραγματική σημασία για τον καθένα. Ειδικά στον κλάδο του γάμου, είδαμε ότι αυτό μεταφράστηκε σε μυστήρια μικρότερης κλίμακας, γεμάτα αγάπη και συγκίνηση, μιας και πολλά ζευγάρια επέλεξαν να πραγματοποιήσουν τον γάμο τους αντί να τον αναβάλλουν. Αυτά τα μυστήρια είχαν σύμμαχό τους την ατομική συ-σκευασία Sweet & Safe 7 τεμαχίων, για τις μπομπονιέρες αλλά και τα candy bars. Οι ατομικές συσκευασίες κουφέτων Hatziyiannakis είναι οι μόνες που έχουν εκτυπωμένες την ονομασία του προϊόντος, τα αλλεργιογόνα και την προτεινόμενη τελική ημερομηνία κατανάλωσης. Επιπλέον, εξασφαλίζουν την υγειονομική ασφάλεια των κουφέτων καθ’ όλη τη διάρκεια δημιουργίας της μπομπονιέρας και τη διατήρηση του brand μέχρι τον τελικό καταναλωτή.
Σε τι λέτε πάντα “yes, I do”;
Στις προκλήσεις και σε νέες εμπειρίες!
Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμη περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.