Τολμηρά διαμαντένια δαχτυλίδια, πριγκιπικές χρυσές βέρες, εμβληματικά σκουλαρίκια από χρυσό 18Κ και κολιέ αληθινά έργα τέχνης ήταν οι πρωταγωνιστές του Yes I Do Catwalk by Georg Jensen που έκλεψαν τις εντυπώσεις και μας υπενθύμισαν πως το κόσμημα οφείλει να είναι διαχρονικό αλλά και σύγχρονο, τολμηρό και απολύτως θηλυκό.
Το ταξίδι του Yes I Do στο Βόρειο Σέλας πραγματοποιήθηκε με μεγάλο χορηγό τον ιστορικό οίκο υψηλής κοσμηματοποιίας και αργυροχοΐας Georg Jensen. Με τα iconic, εμβληματικά του κοσμήματα από ασήμι, χρυσό και πολύτιμους λίθους, ο δανέζικος οίκος που ιδρύθηκε το 1904 έδωσε στα νυφικά looks που παρουσιάστηκαν αριστοκρατικές νότες πολυτέλειας και σκανδιναβικού design. Από το 1904 άλλωστε, τα διαχρονικά σκανδιναβικά σχέδια του Georg Jensen σκορπούν χαρά και γοητεία, διαθέτοντας έναν μοναδικό συνδυασμό δεξιοτεχνίας, λειτουργικότητας και καλλιτεχνικής αισθητικής.
Το bridal fashion show των celebrities που εμπνεύστηκε η Μυρτώ Κάζη ήταν ένα θέαμα διεθνών προδιαγραφών. Στο τιμόνι της σκηνοθεσίας ήταν και φέτος ο Θάνος Γκομόζιας και οι 60 επιδραστικές νύφες περπάτησαν στην πασαρέλα με φορέματα από τους μεγαλύτερους οίκους νυφικών και τους πιο διάσημους Έλληνες designers. Κάθε haute couture δημιουργία συνόδευαν μοναδικά Georg Jensen κοσμήματα που έδιναν ένα υπέροχο touch λάμψης και πολυτέλειας σε κάθε bridal look.
Μεγάλη έκπληξη της βραδιάς η εμφάνιση της Έλενας Γαλύφα που σαν άλλη ιέρεια της μόδας κυριολεκτικά… she rocked the catwalk καθώς παρουσίασε τα άκρως εντυπωσιακά κοσμήματα της σειράς ARC, η οποία αποτελείται από σχέδια που τυλίγονται απαλά γύρω από το δέρμα, ακολουθώντας απρόσκοπτα τις καμπύλες και τα περιγράμματα του σώματος. Μαζί της στο show του Georg Jensen, τα μοντέλα Ελένη Ασημάκη και Ιωάννα Παπαγιάννη που γνωρίσαμε από τη συμμετοχή τους στο GNTM και δύο ακόμα κορίτσια, κρατώντας φωτεινές μπάλες που αναδείκνυαν τα μοναδικής αισθητικής κοσμήματα, μαγνήτισαν κυριολεκτικά τα βλέμματα του κοινού.
Και εκτός σκηνής όμως η παρουσία του εμβληματικού οίκου Georg Jensen ήταν έντονη, αφού οι εκλεκτοί καλεσμένοι του show είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα πολυτελή είδη του brand στο μεγάλο, state of art τσιμεντένιο τραπέζι που τους περίμενε στο φουαγιέ, αλλά και να φωτογραφηθούν στα δύο Instagram-approved photobooths που ήταν εμπνευσμένα από εξώφυλλα περιοδικού και έγιναν viral όπως ήταν αναμενόμενο!
Φωτογραφίες πορτρέτων: Νίκος Λυμπερτάς.