Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου στο Cabaret Athens στο Μαρούσι, μια ξεχωριστή βραδιά με λαμπερούς καλεσμένους, εκπροσώπους του Τύπου και opinion leaders, το #TheGoldenHourEvent. H εκδήλωση είχε στόχο την παρουσίαση των νέων λανσαρισμάτων στις κατηγορίες επαγγελματικής περιποίησης μαλλιών & άκρων, styling για όλους και την ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου της Wella Company.

Η εταιρική κληρονομιά του brand, εδώ και πάνω από 140 χρόνια, είναι η επαγγελματική ομορφιά και η δημιουργία προϊόντων που προσφέρουν ανώτερη ποιότητα, προσθέτοντας παράλληλα τη διάσταση της ανάδειξης της προσωπικής ομορφιάς ενός ατόμου και την έκφραση της δικής του αλήθειας μέσω αυτής.

O Ιωσήφ Κουτσουλίνης, Head of Marketing & Communications και η Ελίζα Χρυσοπούλου, Brand Manager Wella Company

O Ιωσήφ Κουτσουλίνης, Head of Marketing & Communications καλωσόρισε το κοινό, ενώ μαζί με την Ελίζα Χρυσοπούλου, Brand Manager παρουσίασαν:

  • Την Ultimate Smooth της Wella Professionals! Περιποίηση ακαταμάχητης λείανσης, απαλότητας και θρέψης μαλλιών. Θρέψη σε 30 δευτερόλεπτα – λείανση & απαλότητα που διαρκεί έως 3 ημέρες. H Wella Professionals έχει πλέον καθιερώσει τα απαραίτητα διαπιστευτήρια του επαγγελματικού χρώματος και συνεχίζει να αποτελεί το Νο. 1 Salon Color Brand στον κόσμο1.
  • Τη νέα υβριδική σειρά styling Wellaflex 7-in-1 Style & Nourish! Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη πρόταση προϊόντων με πολλαπλά οφέλη. Όλα σε ένα και ένα για κάθε τύπο μαλλιών.
  • Το σύστημα No.Breaker της Sebastian Professional είναι μία σειρά εντατικής περιποίησης για τα μαλλιά που δημιουργεί δεσμούς και τα προετοιμάζει για το styling, χωρίς συμβιβασμούς στο στυλ.
  • Η κορυφαία σειρά περιποίησης LuxeOil του System Professional, με πολυτελή έλαια, για θρέψη και αναζωογόνηση των μαλλιών, επαναπροσδιορίζεται!
  • Το nioxin® ως το #12 επαγγελματικό brand για πιο πλούσια, πιο γεμάτα στην όψη μαλλιά3 επανασυστήνεται με νέα ταυτότητα.
  • Η OPI έχει ανακοινώσει το επαναλανσάρισμα του Gel Color με βελτιωμένο σύστημα τεχνολογίας Intelli-Gel™, προσφέροντας ενισχυμένο χρώμα και λάμψη. Ενώ η βελτιωμένη σειρά Infinite Shine® με τεχνολογία προ-πολυμερισμένου gel, «κλειδώνει» στα νύχια και διασφαλίζει εκπληκτική αντοχή έως και 11 ημέρες, με εύκολη αφαίρεση χωρίς φθορές.
Η Βασιλική Κάπαρη, Director People Business Partner Wella Company

Η Βασιλική Κάπαρη, Director People Business Partner της εταιρείας, παρουσίασε την πολύπλευρη και σταθερή επιδίωξη της Wella Company να είναι μια εταιρεία με ξεκάθαρο σκοπό, ενσωματώνοντας στον πυρήνα της το ESG (Environment, Social, Governance / Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση). Αποτελεί άλλωστε κορυφαία φιλοδοξία της #wellafamily να αποτελεί μια δύναμη θετικής αλλαγής για την ελληνική κοινότητά εργαζομένων της.

Η Γεωργία Παράσχου, Founder & CEO Humanity Greece

Υπερήφανη στιγμή της βραδιάς ήταν η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του 1ου χρόνου κοινωνικής συνεργασίας των Wella Company x Humanity Greece. Η Γεωργία Παράσχου, Founder & CEO της εθελοντικής οργάνωσης ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τα προγράμματα και τις δράσεις που υλοποιήθηκαν το ημερολογιακό έτος 2024 για την ενίσχυση της ποιότητας ζωής και της στήριξης των οικονομικά ευάλωτων συνανθρώπων μας σε πανελλαδική εμβέλεια. Ενδεικτικά:

• Ετήσια κάλυψη των λειτουργικών εξόδων του Εθελοντικού Συντονιστικού Κέντρου
• Μηνιαία στήριξη άνω των 1.100 οικογενειών (μητρώο ωφελούμενων)
• Προσφορά άνω των 13.200 πακέτων στήριξης σε συνανθρώπους που έχουν ανάγκη, συμπεριλαμβάνοντας προϊόντα μαλλιών & άκρων συνολικής αξίας άνω των 149.000€.
• Δωρεά ατομικών καρτών αξίας 100€ έκαστος σε 200 πληγέντες των χωριών της Θεσσαλίας

Με κεντρικό μότο «Change Lifes & Futures» η Wella Company με το Humanity Greece συνεχίζουν τις δράσεις εξάλειψης φτώχειας το 2025 διαμορφώνοντας ένα αξιοπρεπές περιβάλλον για τους πολίτες, τις πληγείσες οικογένειες και το μέλλον που όλοι μοιραζόμαστε.

Η Μυρτώ Κάζη
Η Μαρία Μπεκατώρου

Η λαμπερή βραδιά κορυφώθηκε με την άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση της Ήβης Αδάμου. Η Ήβη αποτελεί μία εκ των πιο σταθερών πρέσβειρών του μηνύματος της Wella Company. Η εικόνα καθενός μας είναι μια δήλωση και ένα πλήρες φάσμα έκφρασης που αντιπροσωπεύει κάθε άνθρωπο και έχει τη δύναμη να δηλώσει την ξεχωριστή και μοναδική αλήθεια του.

Η Ήβη Αδάμου

1Με βάση τις πωλήσεις του Wella Master Brand USD στη μελέτη 2023 Salon Hair Care Study για την κατηγορία προϊόντων χρώματος μαλλιών που δημοσιεύτηκε από την Kline.
2Παγκόσμιες πωλήσεις.
3Δεδομένα έρευνας. Kline & Company.

RELATED POSTS

Paris Fashion Week | Η Wella Professionals συνεργάστηκε με τη Victoria Beckham για τη νέα της συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 24

Η περιποίηση και η επανόρθωση των μαλλιών αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη τάση της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.

#WellaUltimateEvent | Το Yes I Do έδωσε το παρών στο λαμπερό πάρτι της Wella Company

Η Wella Company γιόρτασε τη δύναμη του χαρτοφυλακίου της, το θάρρος για αλλαγή και τη μαγεία που δημιουργείται πίσω από αυτή.

Bridal event by Patrick Cameron | Αποκλειστική συνέντευξη στη Μυρτώ Κάζη και το Yes I Do!

Το αμφιθέατρο του Ωδείου Αθηνών ήταν κατάμεστο. Περισσότεροι από 600 καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι hairstylists περίμεναν να δουν με κομμένη την ανάσα τον πιο επιδραστικό hairdresser του πλανήτη: τον Νεοζηλανδό Patrick Cameron.

Η Ήβη Αδάμου είναι η νέα brand ambassador της Wella Company για το νέο Shinefinity.

Το νέο Shinefinity φέρνει έναν αέρα ανανέωσης στα μαλλιά και αποκαλύπτει τον πιο όμορφο εαυτό σας..

Yes I do Spots | Σημεία Διανομής 

Πού θα βρείτε το Yes I Do Free Press