Αντιμετωπίζοντας κάθε νέα ανάγκη ως ευκαιρία για καινοτομία, η EveryDay παρακολουθεί στενά τις παγκόσμιες εξελίξεις και ενσωματώνει στον σχεδιασμό των προϊόντων της πρωτοποριακά, καινοτόμα χαρακτηριστικά, φροντίζοντας τόσο για τις δικές σας ανάγκες όσο και για το περιβάλλον. Ανέκαθεν η φροντίδα υπήρξε βασικό συστατικό της EveryDay. Άλλωστε, ήταν η 1η μάρκα παγκοσμίως που διέκρινε την ανάγκη των καταναλωτριών
για προστασία χωρίς ερεθισμούς, αλλά και την τάση τους για επιλογή υλικών που εξασφαλίζουν όχι μόνο απορροφητικότητα, αλλά και μέγιστη φιλικότητα στο δέρμα.

EveryDay Sensitive & Sensitive Concept
Η εταιρεία ΜΕΓΑ το 1997 δημιούργησε τις σερβιέτες EveryDay Sensitive, τις πρώτες Sensitive σερβιέτες παγκοσμίως οι οποίες, σε αντίθεση με το πλαστικό φιλμ των κοινών σερβιετών, διέθεταν ένα μοναδικά υγιεινό υφασμάτινο κάλυμμα. Το συγκεκριμένο λανσάρισμα άνοιξε τον δρόμο για το Sensitive Concept, που σήμερα αποτελεί μία αδιαμφισβήτητη αξία στη γυναικεία υγιεινή, αλλά και για το All Cotton Concept, το οποίο, το 1998, εισήγαγε στην κατηγορία της γυναικείας υγιεινής μία ακόμα σπουδαία καινοτομία: τα 1α σερβιετάκια στην Ελλάδα με κάλυμμα από 100% βαμβάκι!


Για μία μάρκα λοιπόν τόσο άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φροντίδα, η βιώσιμη ανάπτυξη δεν θα μπορούσε παρά να
αποτελεί αυτοδέσμευση η οποία πηγάζει από τις ίδιες τις αρχές και τις αξίες της.

Το στρατηγικό πλάνο βιωσιμότητας της ΜΕΓΑ
Για τη ΜΕΓΑ Α.Ε., την 100% ελληνική εταιρεία πίσω από την EveryDay, η προσωπική φροντίδα και η υγιεινή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την υγεία του πλανήτη. Γι’ αυτό, φροντίζοντας εδώ και χρόνια να λειτουργεί συνολικά με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον, επιστράτευσε τόσο τη διεθνή όσο και την ελληνική καινοτομία που αναπτύσσεται στα εργαστήριά της, δημιουργώντας το Πρόγραμμα Act Green: Redesign – Reduce – Recycle.

Σήμερα, η ΜΕΓΑ αποδεικνύει έμπρακτα τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της, ενσωματώνοντας στον σχεδιασμό όλων των προϊόντων της πρωτοποριακά και καινοτόμα χαρακτηριστικά που άπτονται των 3 πυλώνων δράσης του Προγράμματος Act Green, απαντούν σε καίριες περιβαλλοντικές ανησυχίες και δείχνουν τον δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον.

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμη περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.

RELATED POSTS