Ιωσήφ Κουτσουλίνης | Brand & Influencer Marketing Manager Wella Professionals & OPI | Coty Professional Beauty
Λένε πως το στιλ είναι ένας τρόπος να πει κανείς ποιος είναι, χωρίς να χρειαστεί να μιλήσει. Αν είναι έτσι,τότε αντικρίζοντας κανείς τον Ιωσήφ Κουτσουλίνη για πρώτη φορά, διαπιστώνει πως σίγουρα έχει πολύ προσωπική, ιδιαίτερη και υψηλή αίσθηση του στιλ…
Αν κάθε marketing mix περιλαμβάνει τέσσερα βασικά P που καθορίζουν την επιτυχία ενός προϊόντος, ποιο είναι το mix των τεσσάρων παραγόντων που καθορίζουν την επιτυχία μιας σχέσης αντίστοιχα;
Ερώτηση-παγίδα, γιατί πιστεύω πως η εξίσωση της επιτυχημένης σχέσης επηρεάζεται εξίσου και από τα δύο μέρη. Θα έλεγα: εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια, αίσθημα ασφάλειας και ανιδιοτελής αγάπη.
Gorgeous hair is the best revenge;! Πώς εξηγείς αυτήν την περίεργη σχέση που έχουν οι περισσότερες γυναίκες με τα μαλλιά τους;
Ας τη χαρακτηρίσω μοναδική… Σίγουρα πρόκειται για σχέση που κρύβει ένταση. Είναι κάτι που «φορούν» 24 ώρες το 24ωρο και επηρεάζει σημαντικά την αυτοπεποίθησή τους. Το κατάλληλο hair look μπορεί εύκολα να κάνει μια γυναίκα να νιώσει η ωραιότερη από όλες. Μικρή συμβουλή προς τους «συναδέλφους»-συντρόφους, συζύγους, φίλους: «Αρχίστε επιτέλους να παρατηρείτε τις αλλαγές στα μαλλιά της και κάντε της ένα κομπλιμέντο. Μόλις της φτιάξατε την υπόλοιπη μέρα!».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Νατάσα Μπερέκου | Beauty Editor
Brides to be, πάρτε μολύβι και χαρτί και κρατήστε σημειώσεις: Ακολουθεί μια συνέντευξη «θησαυρός», με τα πιο χρήσιμα και πολύτιμα beauty tips και όχι μόνο…!
Πριν από λίγο καιρό ντύθηκες νύφη για τις ανάγκες του Yes I Do Catwalk by ghd. Πώς έχεις φανταστεί τη μέρα που θα ντυθείς πραγματική νύφη;
Είναι μια εμπειρία που αγάπησα, και κυρίως η μαμά μου! Θα ήθελα λοιπόν στον δικό μου γάμο λίγους και καλούς φίλους, την οικογένειά μου -εννοείται-, ενώ το ιδανικό σκηνικό για εμένα θα ήταν κάπου στη θάλασσα, ξυπόλυτη, την ώρα που δύει ο ήλιος, με τα μαλλιά μου κάτω, πολύ φυσικό μακιγιάζ και ένα bohemian νυφικό. Ελπίζω μόνο να είναι όλα τόσο τέλεια οργανωμένα όσο το Yes I Do Catwalk by ghd!
Αν το καθαριστικό προσώπου, η ενυδατική κρέμα και το αντηλιακό είναι η χρυσή τριάδα της καθημερινής περιποίησης, ποια είναι τα αντίστοιχα daily tasks που πρέπει να εφαρμόζει ένα ζευγάρι προκειμένου να διατηρεί τη σχέση του «ζωντανή»;
Χμ! Θα έλεγα λιγότερο Netflix και περισσότερη συζήτηση! Ξέρω πως ο πειρασμός του «Riverdale» είναι μεγάλος, αλλά, κάθε φορά που γυρνάω σπίτι, φροντίζω να υπενθυμίζω στον εαυτό μου πως το αγόρι μου υπήρξε κάποτε ο μεγαλύτερός μου πειρασμός. Ανοίξτε ένα μπουκάλι κρασί, βάλτε λίγη jazz και συζητήστε. Η σχέση θέλει εντατική φροντίδα, ακριβώς όπως η επιδερμίδα μας. Και, αν πού και πού πέφτετε για ύπνο με μακιγιάζ, φροντίστε τουλάχιστον να κάνετε στη σχέση σας… τονωτικές μάσκες μια φορά την εβδομάδα!
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Χρήστος Μποφίλιος | Προπονητής κολύμβησης
Είναι προπονητής κολύμβησης, ενώ παλιά έκανε και πρωταθλητισμό. Έχει μάθει να θέτει υψηλούς στόχους, να δουλεύει σκληρά για να τους πετύχει, να έχει υπομονή, επιμονή, να μην τα παρατάει και να αναλαμβάνει την απόλυτη ευθύνη της επιτυχίας ή της αποτυχίας. Το σίγουρο είναι, πως ανεξάρτητα από τα μετάλλια και τις διακρίσεις, μέσα από αυτή την πορεία έχει κερδίσει σοφία…
Θα παρομοίαζες τις σχέσεις με κολύμπι σε ανοιχτή θάλασσα, πισίνα ή ωκεανό;…
Ναι, θα μπορούσα, πράγματι. Κατ’ αρχάς οι σχέσεις είναι ρευστές, όπως και το νερό. Είναι κάποιες που μας κάνουν να νιώθουμε ασφαλείς, ήρεμοι και σίγουροι, όπως η προπόνηση ή οι αγώνες στην πισίνα. Και κάποιες άλλες πολυδιάστατες, που μας κρατούν σε επιφυλακή, που κρύβουν εκπλήξεις, ακριβώς όπως όταν κολυμπάς στη θάλασσα, που είναι άλλοτε ήρεμη και γαλήνια κι άλλοτε αγριεμένη κι επιθετική. Αυτές βέβαια μας ασκούν και κάποια επιπλέον γοητεία! Τέλος υπάρχουν και οι «άπιαστες» σχέσεις, που μας δημιουργούν δέος, τις φοβόμαστε και δυσκολευόμαστε να τις προσεγγίσουμε, όπως ακριβώς η προοπτική να «βουτήξεις» σε ωκεανό.
Ποια από τις δύο είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί και με ποιον τρόπο: Η φοβία για το νερό ή η φοβία για τις σχέσεις;
Όλες οι φοβίες θέλουν τον ίδιο τρόπο αντιμετώπισης: Δηλαδή να προσπαθήσει ένας άνθρωπος (επιστήμονας για την περίπτωση του νερού) να σε κάνει να πλησιάσεις «τον φόβο σου», να τον καταλάβεις και τελικά να τον διώξεις, κατακτώντας αυτό το οποίο στον προκαλούσε. Με άλλα λόγια, χωρίς πίεση, αλλά με σταδιακή και συστηματική δουλειά, να φτάνεις να αισθάνεσαι όμορφα είτε στο νερό είτε σε μια σχέση. Θα απαντούσα λοιπόν πως δυσκολότερη είναι η φοβία των σχέσεων, αφού εκεί δεν μπορούμε να έχουμε μια «σταθερά», καθώς έχουμε να κάνουμε με συναισθήματα, αισθήματα, σκέψεις, χαρακτήρες. Είναι πιο πολύπλοκο.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Βάσω Τόση | Group Account Director στην εταιρεία δημοσίων σχέσεων «The Kompany»
Οι «καλώς νοούμενες» Δημόσιες Σχέσεις κυλούν στο αίμα της. Ενεργεί πάντα με ενσυναίσθηση, ευγένεια, ευελιξία και σεβασμό και μετατρέπει το αδύνατο σε δυνατό. Πώς τα καταφέρνει…;!
Ποιες είναι οι τρεις βασικές αξίες που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για τις προσωπικές όσο και για τις δημόσιες σχέσεις;
Οι αξίες για τον καθένα από εμάς είναι το θεμέλιο του χαρακτήρα μας, η βάση της φιλοσοφίας μας για τη ζωή. Οι δημόσιες σχέσεις, ως όρος επαγγελματικής ταυτότητας, δεν απέχουν πολύ από τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τις προσωπικές μας σχέσεις. Ως εκ τούτου, και λειτουργώντας βάσει της γενικότερης φιλοσοφίας μου για τη ζωή, θα έλεγα πως οι βασικές αξίες είναι αρχικά ο σεβασμός απέναντι στους άλλους, αλλά κυρίως απέναντι στον εαυτό μας. Στη συνέχεια θα εστίαζα στην αξία της ειλικρίνειας και της αυθεντικότητας, ως μεμονωμένα χαρακτηριστικά αλλά και συνδυαστικά, καθώς είναι τα στοιχεία εκείνα που προσδίδουν δυναμική και διάρκεια στις σχέσεις.
Μαμά και δυναμικό μέλος της εταιρείας «The Kompany». Πώς προλαβαίνεις;!
Ο συνδυασμός της μητρότητας και της επαγγελματικής καταξίωσης για μια γυναίκα είναι αμφιλεγόμενο ζήτημα, παρ’ όλη την απελευθέρωση των εργασιακών κατεστημένων. Η αλήθεια είναι πως ως μέλος της «The Kompany» απολαμβάνω μια ισορροπημένη, δημιουργική και αποτελεσματική συνεργασία με την ομάδα μου, όπου όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά δουλεύουμε με πάθος και πίστη στις αρχές της εταιρείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου και στην εργασία και στην οικογένεια, και να νιώθω πλήρης, απαλλαγμένη από ενοχές και πίεση χρόνου.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Διαβάστε αυτό και πολλά ακόμα άρθρα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
Photos: Γιώργος Μπουζάκης
Make-up & Grooming: Σαββίνα Σκεπετάρη
Hairstyling: Εύη Πατσιατζή
Location: Holy Spirit Beach Bar
Διαβάστε επίσης…
Wedding Interview με την Κονδία Νεσγού