Ποιος αναλαμβάνει να τοποθετήσει τον δίσκο με την καράφα και τα στέφανα στο τραπέζι της εκκλησίας, να καλωσορίσει τους καλεσμένους και να συγκεντρώσει τα γαμήλια δώρα σε ασφαλές σημείο; Η Δήμητρα Παυλοπούλου, founder και CEO της The Coordi, και η ομάδα της βρίσκονται δίπλα στα ζευγάρια την ημέρα του γάμου τους, για να τα απαλλάξουν από το περιττό άγχος, φροντίζοντας ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια.

Κυρία Παυλοπούλου, η The Coordi είναι η πρώτη boutique εταιρεία στην Ελλάδα που ειδικεύεται στον συντονισμό, την υλοποίηση και την ομαλή διεξαγωγή εκδηλώσεων. Πείτε μας περισσότερα γι’ αυτό.

Η The Coordi δημιουργήθηκε για να καλύψει ένα μεγάλο κενό στο κομμάτι του συντονισμού και της υλοποίησης εκδηλώσεων. Εστιάζει στο on the day coordination, παρέχοντας υπηρεσίες για την ομαλή διεξαγωγή κάθε είδους event, ενώ απευθύνεται και σε όλα τα ζευγάρια που αναζητούν έναν έμπειρο συνεργάτη για την ημέρα του γάμου τους.

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το event coordination και ποια ήταν η βασική σας ενασχόληση πριν από αυτό;

Βρίσκομαι στον χώρο των εκδηλώσεων περισσότερες από δύο δεκαετίες και έχω εργαστεί σε πολλούς τομείς, από τη διαχείριση ενοικιαζόμενου εξοπλισμού για εκδηλώσεις μέχρι βοηθός μεγάλων διοργανωτών. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια διαπίστωσα την έλλειψη εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού που μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις κάθε εκδήλωσης. Αισίως, η ομάδα της The Coordi μπορεί πολύ υπερήφανα να πει ότι απαρτίζεται από ανθρώπους που διακρίνονται για τον επαγγελματισμό και τον τέλειο συντονισμό τους σε κάθε event.

Τα περισσότερα ζευγάρια που οργανώνουν μόνα τον γάμο τους μοιράζουν αρμοδιότητες σε φίλους και συγγενείς. Κάπου εκεί έρχεται η The Coordi… Με ποιες υπηρεσίες αναλαμβάνετε να τους διευκολύνετε;

Το πιο σημαντικό είναι ότι βρισκόμαστε δίπλα τους συμβουλευτικά και εμπειρικά, απλοποιώντας βασικές παραμέτρους στις οποίες χρειάζεται να εστιάσουν ώστε να κυλήσει ομαλά η ημέρα του γάμου τους. Τους παρέχουμε κατευθυντήριες γραμμές το διάστημα πριν από τον γάμο και την ημέρα της εκδήλωσης είμαστε εκεί για να διασφαλίσουμε τη βέλτιστη ροή και διεκπεραίωση όλων όσων έχουν ονειρευτεί. Μεταξύ άλλων, παρέχουμε και υπηρεσίες hosting, στήσιμο διακοσμητικών και λουλουδιών κ.ά.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε έναν wedding planner και έναν wedding coordinator;

Ένας wedding planner καλύπτει από την αρχή έως το τέλος την παραγωγή μιας εκδήλωσης και υλοποιεί με τις ιδέες του το όνειρο κάθε ζευγαριού. Προτείνει ιδέες και συνεργάτες, εξελίσσει τις σκέψεις των weds-to-be, αναλαμβάνει το budget, οργανώνει το timeline και πολλά άλλα. Εμείς, ως coordinators, δεσμευόμαστε να φέρουμε εις πέρας την εκδήλωση βάσει των παραμέτρων που έχει ορίσει το ζευγάρι – δεν προτείνουμε ούτε σχεδιάζουμε.

Πόσο καιρό πριν από τον γάμο πρέπει να απευθυνθούν σε εσάς οι weds-to-be;

Τουλάχιστον 6 μήνες πριν από την ημέρα του γάμου τους.

Πάρτε μας μαζί σας σε ένα ραντεβού με κάποιο ζευγάρι… Πώς ξεκινάει η συνεργασία σας;

Συνήθως ξεκινάμε με ένα τηλεφωνικό ραντεβού που θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους και πώς έχουν φανταστεί τον γάμο τους. Έπειτα, έναν μήνα πριν από την εκδήλωση, μας κάνουν όλο το handover και βλέπουμε αν χρειάζονται διορθώσεις, ώστε να αποφύγουμε τυχόν λάθη αυτή την τόσο σημαντική ημέρα.

Και ποιος είναι ο ρόλος σας την ημέρα του γάμου; Δώστε μας μερικά παραδείγματα.

Βρισκόμαστε από το πρωί στο wedding venue και φροντίζουμε ώστε όλοι οι προμηθευτές να είναι συνεπείς σε ό,τι έχουν συμφωνήσει με το ζευγάρι, να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, να βρούμε λύσεις σε θέματα που μπορεί να προκύψουν τελευταία στιγμή. Με λίγα λόγια, να εξασφαλίσουμε την επιτυχία του event.

Ποια είναι η nο1 συμβουλή που δίνετε στους μελλόνυμφους ως προς την οργάνωση του γάμου τους μετά την επιλογή του venue;

Να εντοπίσουν τις ανάγκες τους και να απευθυνθούν σε κάποιον από τους πολλούς αξιόλογους vendors που υπάρχουν στον χώρο. Πολλές φορές τα ζευγάρια θεωρούν ότι είναι πολύ εύκολο –τώρα πια και με τη βοήθεια των social media– να τα οργανώσουν όλα μόνα τους, όμως υπάρχουν παράμετροι που δεν γνωρίζουν, σε αντίθεση με έναν έμπειρο επαγγελματία που είναι σε θέση να τα καθοδηγήσει σωστά.

Τι είναι αυτό που αγαπάτε περισσότερο στη δουλειά σας;

Την ανθρώπινη επαφή και τη σημασία στις λεπτομέρειες, εκεί δηλαδή που κρίνεται και ο επαγγελματισμός.

Και ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζετε;

Να βοηθήσουμε το ζευγάρι αλλά και όλους τους πελάτες μας να κατανοήσουν τις πραγματικές τους ανάγκες. Για ένα τόσο μεγάλο γεγονός στη ζωή τους, είναι σημαντικό να εμπιστευτούν έναν επαγγελματία, είτε πρόκειται για έναν planner είτε για εμάς, ως coordinators, προκειμένου να το απολαύσουν στο έπακρο.

 

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμα περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do

που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.

RELATED POSTS