Με τη Στεφανία Αμανατίδου μας δένει μια καρμική σχέση. Ίσως επειδή το όνομα της εταιρείας planning της, η I Do Events , μας είναι οικείο λόγω του Yes I do; Ίσως επειδή είναι ένα νέο κορίτσι όπως και η ομάδα μας και η ματιά της με ο,τι καταπιάνεται είναι πολύ φρέσκια και ιδιαίτερη; Όπως και αν το δείτε οι λόγοι είναι πολλοί. Εμείς την συναντήσαμε εν μέσω πολλών ραντεβού μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας και μιλήσαμε για όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το γάμο σας σε μόνο 10 ερωτήσεις!
Στεφανία πες μου λίγα λόγια για σένα. Πώς και αποφάσισες να ασχοληθείς με την διοργάνωση events;
Νομίζω πως από πάντα κάτι οργάνωνα, το συρτάρι μου, το δωμάτιο μου, την σχολική γιορτή, την σχολική εκδρομή, τις διακοπές μας..κάπως έτσι λοιπόν «έφθασα» και στην διοργάνωση των events. Νομίζω πως πάντα είχα το «μικρόβιο» μέσα μου και μια μαμά διακοσμήτρια φυσικά.
Τι μπορεί κανείς να βρει στο I do events;
Στο I Do σίγουρα θα βρει κανείς αποδέκτη για τις πιο τρελές του ιδέες, πολύ μεράκι, πολύ κέφι και πολύ αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε.
Δεδομένου ότι η έδρα σου είναι στη Θεσσαλονίκη (αλλά πηγαίνεις παντού) από την εμπειρία σου υπάρχουν διαφορές στον τρόπο αντιμετώπισης της οργάνωσης του γάμου από τους Θεσσαλονικείς σε σύγκριση με την Αθήνα;
Σίγουρα υπάρχουν διαφορές, η Αθήνα είναι μεγαλύτερη πόλη με περισσότερες επιλογές άρα και απαιτήσεις. Θεωρώ όμως πως ο event planner σε όποια πόλη κι αν είναι έχει ένα στόχο: να νιώσει το ζευγάρι πως ο γάμος τους έγινε όπως ακριβώς τον είχαν ονειρευτεί.
Theme wedding | Θεματικός γάμος να τον τολμήσει ένα ζευγάρι και αν ναι πόσο δύσκολο είναι να οργανωθεί;
Γιατί όχι; Τίποτα δεν είναι δύσκολο, εάν δουλευτεί με λεπτομέρεια. Προσωπικά, νομίζω πως το θέμα λειτουργεί βοηθητικά στην οργάνωση. Για παράδειγμα, ένα ζευγάρι που ταξιδεύει θα μπορούσε να έχει έναν travel theme wedding και να χρησιμοποιήσει πολλά στοιχεία από τα ταξίδια τους.
Και ποια τα tips & tricks που δίνεις εσύ για την οργάνωση ενός καλοκαιρινού γάμου μιας και είμαστε σχετικά κοντά;
Νear sea party locations.
Δροσερά cocktails.
Ανανεωμένη λίστα μουσικής…..
και last but not least άνετο νυφικό για πολύ χορό.
Ποια είναι τα βασικά I do events wedding planning που πρέπει να έχει στο μυαλό του κάθε ζευγάρι.
Να είναι χαλαροί, το άγχος είναι κακός σύμμαχος.
Να καλέσουν ανθρώπους που αγαπούν και θέλουν να έχουν κοντά τους.
Να συζητήσουν μεταξύ τους το budget που διαθέτουν, για να μη ξοδεύουν άσκοπα τον χρόνο τους σε πράγματα που δεν τους αντιπροσωπεύουν.
Να επιλέξουν επαγγελματίες που θα τους βοηθήσουν να κάνουν όσα φαντάζονται πραγματικότητα.
Και ποια τα λάθη που κάνουν συνήθως στην προετοιμασία και οργάνωση του γάμου τους από τη μέχρι τώρα εμπειρία σου;
Ακούν πολλές διαφορετικές γνώμες απο συγγενείς και φίλους με αποτέλεσμα να μπερδεύονται με το στυλ του γάμου τους. Για αυτό όμως είμαστε εδώ εμείς, για να βοηθάμε σε ό,τι προκύπτει.
Όσον αφορά το δικό σου κομμάτι ποια είναι τα βασικά στοιχεία – υλικά αντικείμενα που χρησιμοποιείς για την διακόσμηση των χώρων ενός γάμου; Φέτος σε αυτό το κομμάτι επικρατούν τάσεις και αν ναι ποιες είναι αυτές;
Σε κάθε εκδήλωση προσπαθώ να χρησιμοποιώ διαφορετικά αντικείμενα, νέες & έξυπνες ιδέες, ομολογώ όμως πως δεν αποχωρίζομαι εύκολα τις Miss Etoile βάσεις. Οι τάσεις φέτος είναι οι παστέλ αποχρώσεις, και πιο συγκεκριμένα το mint & το peach.
Η δουλειά σου με 3 λέξεις.
Επικοινωνία, δημιουργικότητα, χαρά.
Yes I do & No I don’t I do Events tips!
Yes I DO:
στο “I Dο Events”
στις νέες ιδέες
στα χρώματα
DON’T:
στην υπερβολή
στο άγχος
στις βιαστικές επιλογές
Στοιχεία Επικοινωνίας
Website: www.idoevents.gr
Email: info@idoevents.gr
Τηλέφωνο: 698 391 2670
Facebook: I-Do-Events
Από την Αργυρώ Γιακούμα