Το διάσημο ιταλικό brand εσωρούχων Intimissimi λανσάρει μια ολοκαίνουρια καμπάνια και μάς εντυπωσιάζει με την πρωτοποριακή του προσέγγιση, να παρουσιάσει τέσσερις πανέμορφες γυναίκες εστιάζοντας στη προσωπικότητά τους και όχι στην εμφάνισή τους.
Εκείνο που μας εντυπωσίασε είναι πώς ένα από τα πιο δημοφιλή brand εσωρούχων επέλεξε να μην επιδείξει τα πανέμορφα και ονειρικά του εσώρουχα, ως είθισται, αλλά να κάνει focus στον εσωτερικό κόσμο και στις προσωπικότητες των διασημοτήτων που επέλεξε, φωτογραφίζοντας τες εντελώς ντυμένες!
Με αυτόν τον τρόπο, η Intimissimi θέλει να επικοινωνήσει σε όλες τις γυναίκες ανά τον κόσμο την άποψή της, ότι η πραγματική ομορφιά πηγάζει από τον χαρακτήρα και τον εσωτερικό κόσμο της κάθε κοπέλας. Από τα επιτεύγματά της, το μυαλό της, τις ιδέες και τα συναισθήματά της. Αυτά είναι που την ξεχωρίζουν και την κάνουν ιδιαίτερη, αλλά και ευτυχισμένη. Και ως γνωστόν, η ευτυχισμένη γυναίκα είναι και η πιο όμορφη!
Και είναι πολύ ελπιδοφόρα αυτή η κίνηση, σε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί η – τέλεια – εικόνα, όπως αυτή μας πλασάρεται μέσω των social media. Και ποιος ο καταλληλότερος να συλλάβει το μοναδικό αυτό όραμα της Intimissimi; Ένας από τους διασημότερους και πιο επιτυχημένους φωτογράφους παγκοσμίως, ο Mario Testino, που μάλιστα δήλωσε ότι τον εξιτάρει αυτή η πρόκληση, να καταφέρει να επικοινωνήσει μια underwear καμπάνια και το πώς νιώθουν οι τέσσερις αυτές γυναίκες φορώντας τα σέξι εσώρουχα Intimissimi κάτω από τα ρούχα τους.
Και αυτές οι τέσσερις μούσες είναι: το επί σειρά ετών πρόσωπο της εταιρείας και διάσημο μοντέλο Irina Shayk, μαζί με την επαγγελματία τενίστρια Ana Ivanovic, τη σεφ – συγγραφέα κι επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson. Σε αυτές πέφτει ο κλήρος να επικοινωνήσουν τις αξίες που συμπυκνώνει με ιδανικό τρόπο το νέο διαφημιστικό πνεύμα της Intimissimi, γιορτάζοντας τη γυναίκα #insideandout. Δηλαδή τη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα των πρωταγωνιστριών, την αληθινή καθημερινότητά τους, πέρα από τη σεξουαλικότητα που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων.
Μέσα από αυτές τις τέσσερις μοναδικές προσωπικότητες, η Intimissimi παρουσιάζει την exclusive bra collection της Intimissimi. Μέσω αυτής της συλλογής γιορτάζεται η θηλυκότητα και τα διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.
Παραθέτουμε και τα youtube links, όπου μπορείτε να απολαύσετε τα video των τεσσάρων προσωπικοτήτων!
Irina: https://www.youtube.com/watch?v=ntzRI8INa-0
Dakota: https://www.youtube.com/watch?v=AivZcJlQec0
Ana: https://www.youtube.com/watch?v=cVlRrIr0pcI
Ella: https://www.youtube.com/watch?v=HkrhVMJVP_o
Η καμπάνια λανσάρεται σε έντυπα και τηλεόραση από τον Σεπτέμβρη.
Website: www.intimissimi.com
Facebook: @intimissimi
Instagram: intimissimi
Από τη Σοφία Ιωάννου