Τις 2Gens Specialists τις γνώρισες στο πρώτο τεύχος του #yesidogr_freepress με την υπηρεσία που προσφέρουν το planning της μιας εβδομάδας ή της μιας βραδιάς! Εκτός όμως από wedding planners, η εμπειρία τους τις έχει κάνει να συγκεντρώνουν με κάθε γάμο και πολλά dos και don’ts tips. Η Ειρήνη και η Όλγα, μοιράζονται μαζί μας 16 βασικά wedding tips για να είσαι απολύτως προετοιμασμένη την μεγάλη εκείνη ημέρα και να την απολαύσεις ανενόχλητη!
1. Μόλις οριστικοποιήσετε την ημερομηνία του γάμου σας, είτε ζητήσετε τη βοήθεια ενός wedding planner είτε όχι, αγοράστε ένα σημειωματάριο ή ένα ημερολόγιο το οποίο θα έχετε πάντα μαζί σας! Εκεί θα σημειώνετε οποιαδήποτε σκέψη, ιδέα και ραντεβού έχετε. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε τα πάντα συγκεντρωμένα και θα είναι πιο εύκολο να ακολουθείτε το πρόγραμμά σας χωρίς να αγχώνεστε.
2. Ζητήστε από την εταιρεία catering να σας πακετάρει φαγητό. Τα περισσότερα ζευγάρια δεν προλαβαίνουν να φάνε στη διάρκεια της δεξίωσης – άλλες φορές γιατί είναι αγχωμένα και άλλες γιατί το κέφι, οι καλεσμένοι και οι ρυθμοί της βραδιάς τούς παρασύρουν. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε σίγουρα κάτι να φάτε όταν καταλήξετε στο σπίτι ή το ξενοδοχείο μετά το τέλος της βραδιάς.
3. Φορέστε τα παπούτσια του γάμου σας 2-3 μέρες πριν για μερικές ώρες στο σπίτι. Περπατήστε τα για να βεβαιωθείτε ότι νιώθετε άνετα. Διαφορετικά, φροντίστε να έχετε μαζί σας για τη δεξίωση και ένα δεύτερο ζευγάρι που ξέρετε ότι σας είναι άνετα, αποφεύγοντας έτσι να σας χαλάσει τη βραδιά κάτι τόσο «ασήμαντο».
4. Για τους μικρούς σας καλεσμένους, φροντίστε να έχετε κάποιες δραστηριότητες σε ένα μέρος του χώρου της δεξίωσης ώστε να απασχοληθούν, ή αν ο αριθμός τους είναι μικρός, επιλέξτε κάποια μικρά καλάθια με παιχνίδια, ζωγραφική κ.ά. έτσι ώστε να περάσουν όμορφα αλλά και οι ενήλικοι συνοδοί τους να διασκεδάσουν απερίσπαστοι.
5. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού σας με τον wedding planner ή τον ανθοπώλη σας, καλό είναι να έχετε μαζί σας φωτογραφίες που προσεγγίζουν ή αποτυπώνουν το στιλ στολισμού και διακόσμησης που θέλετε καθώς και φωτογραφία του νυφικού σας. Έτσι, θα τον βοηθήσετε να καταλάβει πιο εύκολα τι ακριβώς είναι αυτό που θέλετε. Με αυτόν τον τρόπο, είναι βέβαιο ότι θα κερδίσετε πολύτιμο χρόνο…
6. Οποιαδήποτε εποχή και αν σκέφτεστε ή έχετε ήδη κανονίσει το γάμο σας, αν πρόκειται να γίνει σε εξωτερικό χώρο, πρέπει να είστε εγκαίρως προετοιμασμένες για οποιεσδήποτε καιρικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής – ομπρέλες ή τέντες για την περίπτωση βροχής ή πολύ ήλιου, βεντάλιες για τη ζέστη, γυαλιά ηλίου, μπασμίνες για την υγρασία ή την ψύχρα.
7. Η ενοικίαση ενός photo booth για το γαμήλιο πάρτι σας, δεν θα διασκεδάσει απλώς τους καλεσμένους σας, αλλά μέσα από τις φωτογραφίες που θα βγάλουν –και από τις οποίες σας δίνονται αντίτυπα– θα δείτε και εσείς πώς πέρασαν και πόσο διασκέδασαν οι καλεσμένοι σας μέσα από τα δικά τους μάτια!
8. Αν τα πάτε καλά με την τεχνολογία –αλλά και οι περισσότεροι από τους καλεσμένους σας– δημιουργήστε ένα #hashtag ώστε όλοι να μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες από διάφορες στιγμές και φάσεις της τελετής αλλά και της δεξίωσης/πάρτι. Έτσι θα έχετε και μια άλλη οπτική της μεγάλης σας βραδιάς!
9. Πριν οριστικοποιήσετε την ημερομηνία του γάμου σας, ελέγξτε αν αυτή τη μέρα στη συγκεκριμένη περιοχή διοργανώνεται κάποιο πολιτιστικό ή άλλο σημαντικό γεγονός που μπορεί να δυσκολέψει τις μετακινήσεις σας –καθώς και των καλεσμένων– ή λόγω αυτού του γεγονότος να μην υπάρχει διαθεσιμότητα δωματίων στα κοντινά ξενοδοχεία.
10. Αν θέλετε να προσφέρετε κάποιο δώρο στους καλεσμένους σας, τότε η πιο «ασφαλής» επιλογή είναι κάτι που… τρώγεται! Ένα όμορφο χάρτινο κουτί ή ένα κομψό πάνινο πουγκί με διάφορα γλυκίσματα, ένα σφραγισμένο βαζάκι με μέλι ή γλυκό του κουταλιού σίγουρα θα σας λύσει τα χέρια και θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους, καθώς είναι κάτι που όλοι θα εκτιμήσουν.
11. Όταν έρθει η στιγμή να επιλέξετε τα λουλούδια που θα χρησιμοποιήσετε για τη διακόσμηση, προτιμήστε να είναι της εποχής. Έτσι εξοικονομείτε χρήματα, αλλά κυρίως θα είστε σίγουρες ότι θα έχουν την αντοχή που πρέπει. Αν υποθέσουμε ότι ο γάμος σας γίνεται καλοκαίρι και επιλέξετε λουλούδια που δεν αντέχουν στην πολλή ζέστη, είναι βέβαιο ότι γρήγορα θα χάσουν τη φρεσκάδα και τη ζωντάνια τους, με αποτέλεσμα να σας χαλάσουν την ονειρική ατμόσφαιρα που θέλετε να έχετε!
12. Ακόμα και αν δεν έχετε σκοπό να βγάλετε κάποιο λόγο, αλλά να πείτε απλώς λίγα λόγια για να ευχαριστήσετε τους καλεσμένους σας για την παρουσία τους, γράψτε τα! Δυο τρεις μέρες πριν, βρείτε λίγο χρόνο και αποτυπώστε τα σε ένα χαρτί, γιατί είναι βέβαιο ότι εκείνη τη μέρα, η ένταση, η έξαψη, το άγχος μπορεί να σας μπλοκάρουν ακόμα και στα «δυο λόγια» που θέλετε να μοιραστείτε με τους καλεσμένους σας.
13. Αν ακολουθήσετε το trend της εποχής και στείλετε «Save the Date», ζητήστε εκτός από την επιβεβαίωση να σας στείλουν και ένα αγαπημένο τους τραγούδι που θα ήθελα να ακούσουν. Με αυτόν τον τρόπο, θα μάθετε τα μουσικά γούστα των καλεσμένων… κάτι που θα σας βοηθήσει να φτιάξετε τη μουσική λίστα της βραδιάς πιο εύκολα, καθώς μπορεί να είναι για «όλα τα γούστα». Κάτι που μπορεί να διατηρήσει το κέφι για πολύ περισσότερο.
14. Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε, προτού μπείτε σε site, blog, πριν αγοράσετε περιοδικά ή επισκεφθείτε καταστήματα και σίγουρα πριν μιλήσετε με τις κολλητές σας για να πάρετε ιδέες για το γάμο σας, είναι να σκεφτείτε ποιο είναι το στιλ του γάμου που εσείς η ίδια και ο σύντροφός σας θέλετε. Τι είναι αυτό που πραγματικά ονειρεύεστε, τι είναι αυτό που θα σας κάνει να νιώθετε άνετα και χαρούμενη; Αν καταλήξετε σε αυτό, τότε όλα θα είναι πιο εύκολα και για εσάς όταν θα αρχίσετε την έρευνά σας αλλά και όταν θα πρέπει να μιλήσετε με τους διάφορους επαγγελματίες που θα χρειαστείτε.
15. Αν ο χώρος της τελετής και της δεξίωσης δεν είναι στο ίδιο μέρος και μάλιστα βρίσκονται μακριά ο ένας από τον άλλο, τότε μπορεί να υπάρξει ένα μεγάλο διάστημα όπου οι καλεσμένοι σας μπορεί να μείνουν στο χώρο της δεξίωσης, μέχρι να έρθετε, χωρίς να έχουν κάτι να κάνουν ή να παρακολουθήσουν. Γεγονός που μπορεί να τους κάνει να βαρεθούν. Σε μια τέτοια περίπτωση, φροντίστε να δημιουργήσετε για αυτούς μια ωραία ατμόσφαιρα καθώς θα σας περιμένουν – ωραία μουσική, κοκτέιλ, finger food, ενδεχομένως ένα μίνι stand up comedy κ.ά. σίγουρα θα βοηθήσουν…
16. Ξαφνιάστε τους καλεσμένους με pop-ups και banners από στιγμές της τελετής τα οποία θα δουν στο χώρο της δεξίωσης… Είναι πολύ εντυπωσιακό και απρόσμενο να δουν μπροστά τους αυτές τις στιγμές που μόλις πριν λίγο εκτυλίχθηκαν στο χώρο της εκκλησίας…
Αν σας άρεσαν τα tips των 2Gens Specialists τότε διαβάστε και την συνέντευξη τους εδώ ενώ αν θέλετε να επικοινωνήσετε με τις 2Gens Specialists μπείτε στο site τους http://www.2gens.gr/ ή εδώ καθώς και στη σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/2GensSpecialists ή εδώ
Διαβάστε επίσης…
Ποιες μέρες δεν μπορώ να παντρευτώ
Romantic|Vintage Styled Shoot για τους χειμερινούς γάμους
Tips για τη διοργάνωση του bachelorette party που θα της μείνει αξέχαστο