Το Yes I Do γιόρτασε την κυκλοφορία του 9ου τεύχους του και τον ανασχεδιασμό του site του με ένα λαμπερό πάρτυ!
Ο κόσμος των media, των διαφημιστικών αλλά και οι πιο καταξιωμένοι επαγγελματίες του γάμου, καθώς celebrities αλλά και κορυφαίες Ελληνίδες bloggers έδωσαν το παρών και μοιράστηκαν τη χαρά της ομάδας του Yes I Do!
Η Μυρτώ Κάζη μάλιστα, δημιουργός του Yes I Do, ανακοίνωσε μια μεγάλη συνεργασία του brand με τη Moёt & Chandon, τη σαμπάνια που μετατρέπει κάθε στιγμή σε Moёt Moment, ενώ αποκάλυψε πως το επερχόμενο Catwalk, θα είναι φέτος “Yes I Do Catwalk by PANDORA”, το αγαπημένο jewelry brand όλων των γυναικών δηλαδή, θα είναι ο μεγάλος χορηγός του Catwalk, που μάλιστα, θα γίνει για τους σκοπούς του Make A Wish. Τη βραδιά τίμησε με την παρουσία της, η Brand Manager της Moёt Hennessy Greece, Ελπίδα Φιλιππίδου, που καλωσόρισε τη μεγάλη και πολλά υποσχόμενη συνεργασία των δύο brands. Με την παρουσία τους τίμησαν το πάρτυ η Κατερίνα Γκαγκάκη, ο Πέτρος Λαγούτης, η Χριστίνα Βραχάλη, η Άννα Πρέλεβιτς, η Έλενα Γαλύφα, η Βιβή Μπασινά, ο Νίκος Λεουνάκης, ο Ορέστης Καρύδας, ο Γιώργος Βαγιάτας, η Ζέτα Τσακούμη, ο Χρήστος Βέργαδος, η Νάνσυ Παραδεισανού, ο Δημήτρης Ίσαρης από τους Otherview, o Κώστας Κρομμύδας με τη σύζυγό του Μαρίνα Γιώτη, η Μαρία Γεωργάκαινα από τον Ρυθμό 9.49, ο Κωνσταντίνος Αντωνιάδης από τον Easy 97.2, η Έλια Κεντρωτά, PR Manager της MAC Cosmetics, η Άννα Μαραγκουδάκη, General Operation Manager PANDORA Greece, η Μαίρη Αυγερινοπούλου, ο Γιώργος Πράσινος, η Λίνα Βασιλοπούλου, ο Στέλιος Σοφιανός, η Τίνα Τορίμπαμπα Διευθύντρια Επικοινωνίας του Ξενοδοχείου Hilton, η Ελίνα Κορδαλή, ο Λευτέρης Κεφαλάς, ο Άγγελος Τριάντης, o Γαβριήλ Νικολαΐδης, η Σουζάνα Κεγγίτση, ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος, η Ανθή Αβραμέα, ο Νίκος Μόσχος, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, η Αλεξία Βερνίκου καθώς και η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου Γενική Διευθύντρια του ΜΚΟ Make A Wish.
H Ανθή Αβραμέα ιδιοκτήτρια της anthings με την Ελπίδα Φιλιππίδου Brand Manager της Moёt Hennessy και τη Μυρτώ Κάζη founder & creator του Yes I Do.
Η Πέγκυ Σιμιτζή με τον βιντεογράφο Νίκο Φραγκούλη.
Ο fashion editor και όχι μόνο Σπύρος Σαββίνος.
Ο hairstylist του 23 haircreations, Σταύρος Σακάτος.
O founder της Socialab, Τάσος Βελιάδης.
Ο pastry chef Χρήστος Βέργαδος.
Χριστίνα Βραχάλη, Βιβή Μπασινά.
O διευθυντής της Olive Media Λευτέρης Κεφαλάς μαζί με τη Μυρτώ Κάζη, και το ραδιοφωνικό παραγωγό Άγγελο Τριάντη.
H Διεύθύντρια Επικοινωνίας των εκδόσεων Διόπτρα Αλεξάνδρα Αυγερινού μαζί με τη Μυρτώ Κάζη και την Εύη Σταθάτου.
H Pinkgirl Notes Ζέτα Τσακούμη μαζί με την travel blogger Μαίρη Καλύμνου.
Οι ηθοποιοί Ορέστης Καρύδας και Αναστασία Παντούση.
Σέβη Κορδοπάτη, Τάσος Μπίθας, Μυρτώ Κάζη, Θησσέας Καλαμπαλίκης.
Φένια Λαγούδη, Μαριλού Θεοδωρίδου
Ηρακλής Παυλίδης, Μυρτώ Κάζη, Νίκος Λεουνάκης.
Γαβριήλ Νικολαΐδης, Βασιλική Καρατζογιάννη
Ο Dj Γιώργος Μισιρλής
Η beauty editor Νατάσα Μπερέκου, o Γαβριήλ Νικολαΐδης, η typemystyle Κορίνα Βρούσια με τη Μυρτώ Κάζη και τη Βασιλική Καρατζογιάννη
Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας της Lierac, Κωνσταντίνα Χαραλαμποπούλου με τις Κορίνα Βρούσια, Μυρτώ Κάζη, Κωνσταντίνα Μιχοπάνου, Αργυρώ Γιακούμα, Άννα Φώσκολου, Σουζάνα Κεγγίτση
Κωνσταντίνα Χαραλαμποπούλου, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας LIERAC ,Μυρτώ Κάζη
Οι ιδιοκτήτριες της Messinian Spa, Ρενάτα και Πάτυ Σωφρονά με την Τζόϋς Χατζοπούλου και τη Μυρτώ Κάζη.
Η Μυρτώ Κάζη του Yes I Do με την Ανθή Αβραμέα ιδιοκτήτρια της anthings.
Yes I Do team: Χριστίνα Γιώτη – Art Director , Νάνσυ Παπαδημητρίου- PR & Commercial Director, Σοφία Ιωάννου – Fashion Editor, Αργυρώ Γιακούμα – Editor in Chief, Μυρτώ Κάζη – Founder & Creator, Νίκη Μουστάκα – Beauty Editor, Εύα Ανυφαντή Wedding Editor, Σαββίνα Σκεπετάρη – Make Up Artist.
Γλυκές αλχημείες από τους The Cakers
Τable settings από την Πέγκυ Σιμιτζή της I Wish Chic Events και τον Γιώργο Μοναχό του Χλωροφύλλη.
Όλα τα έπιπλα είχαν την υπογραφή της Stylebox.
Yπέροχα φωτιζόμενα γράμματα από την ομάδα της TheLetterCo.
Το λαμπερό δώρο της ομάδας MyLifelikes για όλους τους καλεσμένους.
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δώσουν τις δικές τους ευχές για τη βραδιά.
Στην είσοδο του πάρτυ δύο stardusted εκπλήξεις, περίμεναν τους καλεσμένους. Οι make up experts της Inglot τοποθετούσαν χρυσά αστεράκια στα πρόσωπα των κυριών, ενώ η ομάδα της LifeLikes δώριζε στις κυρίες μια χρυσή καρφίτσα σε σχήμα αστεριού και στους άνδρες, μανικετόκουμπα! To Goodie Bag των καλεσμένων περιείχε το νέο τεύχος του Yes I Do, μια spa mask από το νέο brand του Yes I Do, “B for Bachelorette”, ένα υπέροχο προϊόν Inglot, μια θεραπεία προσώπου από τον πλαστικό χειρουργό κ. Χρήστο Μεγαπάνο, κουφέτα Χατζηγιαννάκη και φυσικά δώρο έκπληξη από την Pandora.
Το Moёt & Chandon Champagne bar έκλεψε τις εντυπώσεις.
Η Inglot φρόντισε όλοι οι καλεσμένοι της βραδιάς να βάλουν στο πρόσωπό τους το σήμα κατατεθέν της βραδιάς που ήταν τα αστέρια.
Άννα Γλαντζή της MyLifelikes
H Μoёt & Chandon το σήμα κατατεθέν της βραδιάς.
Η lemoncake wardrobe Χριστίνα Κοροβέση
Μαρία Κόφου , Αλεξία Σακελαρίου
Η Άννα Μαραγκουδάκη, General Operation & Retail Manager της Pandora μαζί με τη σχεδιάστρια Αθηνά Καρατζογιάννη.
Ο Τάσος Μπίθας, Ηead of Media της Rascal μαζί με τoν Σολ Σαλτιέλ.
Η Ανθή Αβραμέα της anthings μαζί με την Ειρήνη Πάρσα, Marketing Director Nak Shoes.
Μαρία Ζάβαλη και Δήμητρα Καλδή.
Στιγμιότυπο από την παρουσίαση του νέου redesigned site του Yes I Do.
Η Σέβη Κορδοπάτη μαζί με την fashion editor του Yes I Do, Σοφία Ιωάννου και την Άννα Πρέλεβιτς.
Η Ελπίδα Φιλιππίδου Brand Manager της Moёt Hennessy ανακοινώνοντας την συνεργασία της Moёt Champagne μαζί με το Yes I Do.
Μυρτώ Κάζη, Δήμητρα Λαζαράτου Managing Director της Dialogue Communications, Κατερίνα Γκαγκάκη, Μαίρη Αυγερινοπούλου και Τίνα Τορίμπαμπα Διευθύντρια Επικοινωνίας του Ξενοδοχείου Hilton.
Credits
Champagne | Moёt
Party Planning | I Wish Chic Events
Sushi Catering | Tru Catering by Radisson Hotel
Candy Bar | The Cakers
Music, Light & Sound | Party Mobile Services
Flowers | Chlorofilli
Make up | Inglot
Tailor Made Stars | MyLifeLikes
Photos & Videos | Dream On Photography
Furniture | Stylebox
Letters | The Letter Co
Location| 101 Events Hall