Πόσες φορές δεν έχει τύχει να πας σε γάμους όπου φαινομενικά είναι όλα άρτια σχεδιασμένα από την διακόσμηση μέχρι το μενού ακόμα και τους καλεσμένους αλλά φεύγεις νωρίς ή με μια απογοήτευση, γιατί δεν πέρασες καλά στο wedding party; Τι έφταιξε όμως; Ο Μιχάλης Ρουμίδης της εταιρείας Sonus Audio & Lights μπορεί να σου πει γιατί δεν πέρασες καλά, και γιατί όχι πώς να το αποφύγεις και στο δικό σου γάμο!
«Ο ηχητικός σχεδιασμός και η σχεδίαση στα φώτα σε έναν γάμο δυστυχώς είναι από του μεγάλους αδικημένους. Πολλά ζευγάρια το παραλείπουν ή δεν το λαμβάνουν υπόψη τους με αποτέλεσμα ενώ όλα είναι οργανωμένα στην εντέλεια να χαλάσει η διάθεσή τους από την έλλειψη καλού ήχου στο γαμήλιο πάρτι» μας εξηγεί ο Μιχάλης. Γιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντικό αυτό το θέμα για έναν γάμο; « Ο σχεδιασμός του ήχου και του φωτισμού παίζει σημαντικότατο ρόλο, μιας και αυτός επιδρά στους καλεσμένους σε ολόκληρη την διάρκεια του πάρτι από την αρχή μέχρι και το τέλος του σε δυο από τις σημαντικότερες αισθήσεις του ανθρώπου, την ακοή και την όραση. Σε όλους μας έχει τύχει ακόμα και σε ένα club να μην περάσουμε καλά επειδή ο ήχος ήταν «χάλια» σε σημείο που δεν μπορείς να απολαύσεις καθόλου την μουσική. Φαντάσου αυτό να συμβεί την πιο όμορφη μέρα της ζωής σου που θέλεις να περάσεις καλά με τους φίλους σου στο γαμήλιό σου πάρτι! Κρίμα είναι!»
Ο Μιχάλης έχει εμπειρία 17 ετών στο σχεδιασμό ήχου και φωτισμού σε πολύ γνωστούς χώρους των Αθηνών και όχι μόνο, όπως επίσης και είναι μόνιμος συνεργάτης με δεκάδες κτήματα γάμων και ξενοδοχεία. Όπως ο ίδιος μας λέει « Σε μια γαμήλια δεξίωση πρέπει απαραίτητα να προσεχθεί το επίπεδο της έντασης της μουσικής -όλο και κάποιον μεγάλο σε ηλικία θα έχετε καλεσμένο, με πρώτους τους γονείς του ζευγαριού. Ανάλογα βέβαια με τις ιδιομορφίες του χώρου αλλάζουν και τα επίπεδα της έντασης.»
Yes I do tip!
Όταν τοποθετείται ο ηχητικός εξοπλισμός πρέπει να γίνεται μελέτη του χώρου, ο οποίος χωρίζεται νοητά σε μέρη, στον κυρίως χώρο, όπου ο κόσμος χορεύει και στους υπόλοιπους, όπου είτε γευματίζει, είτε απολαμβάνει το ποτό του. Τυπικά πρέπει να τοποθετούνται πιο δυνατά ηχεία στον κυρίως χώρο, εστιάζοντας τον ήχο μέσα της, ενώ παράλληλα τοποθετούμε μικρότερα περιμετρικά για να μην «κουράζουν» τους καλεσμένους.
Yes I do tips για έναν σωστό ηχητικό σχεδιασμό:
▪ ξεχωριστά ηχεία για τον χώρο της πίστας
▪ ξεχωριστά ηχεία περιμετρικά του χώρου
▪ εφεδρικοί ενισχυτές
▪ οι καλωδιώσεις να είναι διακριτικά καλυμμένες προς αποφυγή ατυχημάτων
▪ ελέγξτε αν ο DJ σας γνωρίζει να κάνει άριστες μίξεις βάσει Bpm και τονικότητας των κομματιών
▪ ελέγξτε την ποιότητα του εξοπλισμού που σας παρέχουν
Η βασική διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ένα ζευγάρι μαζί με τον εκάστοτε τεχνικό του, για να έχει άρτιο αποτέλεσμα, τόσο στον ήχο, όσο και στον φωτισμό την ημέρα του γάμου του είναι:
Συνάντηση και οργάνωση όλων των τεχνικών θεμάτων με το ζευγάρι αλλά και με τον μουσικό επιμελητή της βραδιάς.
Επίσκεψη και μελέτη του χώρου που θα γίνει η εγκατάσταση του εξοπλισμού.
Ενημέρωση του ζευγαριού για τον τεχνικό εξοπλισμό που θα χρησιμοποιηθεί.
Εγκατάσταση των μηχανημάτων όσο το δυνατόν πιο νωρίς από την ημέρα και ώρα έναρξης της γαμήλιας δεξίωσης, κατόπιν συνεννοήσεως με τον χώρο.
Απεγκατάσταση του εξοπλισμού με το πέρας της δεξίωσης.
Η γαμήλια δεξίωση είναι μια ξεχωριστή μέρα που το κάθε ζευγάρι οργανώνει, σχεδιάζει και ονειρεύεται για πολύ καιρό. Όταν ολοκληρώνω μια τέτοια αποστολή αισθάνομαι τόσο ικανοποιημένος, που συνέβαλλα και εγώ στην πραγματοποίηση αυτής της βραδιάς. Αυτό που με συγκινεί περισσότερο είναι ότι μετά από καιρό με καλούν και για την οργάνωση της βάφτισης. Η δουλειά που κάνω μπορεί να έχει απίστευτη κούραση, δεν θα την άλλαζα όμως με τίποτα γιατί η δική μου ξεκούραση είναι όταν βλέπω τα εκάστοτε ζευγάρια να είναι ικανοποιημένα από το αποτέλεσμα! Εύχομαι σε όλα τα μελλόνυμφα λοιπόν ζευγάρια….Άντε παιδιά και στα δικά μου!!
Στοιχεία επικοινωνίας:
SONUS AUDIO & LIGHTS, Ρουμίδης Μιχάλης
Ε: sonushxos@yahoo.gr
Τ: 210 9340499, 210 9340599
S: www.sonus.gr
FB: Michael Roumidis
Μπορείς να διαβάσεις το άρθρο και στο πρώτο τεύχος του #yesidogr_freepress !
Από την Αργυρώ Γιακούμα