Οι προβλέψεις λένε πως αυτό θα είναι ΤΟ καλοκαίρι. Η απόλυτη σεζόν των γάμων.
Όλα όσα άλλαξαν, όλα όσα χάσαμε, όλα όσα σταμάτησαν να είναι τόσο «δεδομένα» φαίνεται πως φέτος επιστρέφουν. Και επιστρέφουν δυναμικά, για να μας χαρίσουν χαμόγελα και ενθουσιασμό. Βρισκόμαστε στην έναρξη μιας wedding season που όλα δείχνουν πως θα μας φέρει μπροστά σε νέες συνθήκες, νέες εικόνες και νέα συναισθήματα. Η ανακούφιση που «όλα πέρασαν», η λαχτάρα για ξενύχτι, ποτό, χορό και αγκαλιές, αλλά και ένα μοναδικό συναίσθημα ευγνωμοσύνης πως «είμαστε ακόμα ζωντανοί, στη σκηνή» συνθέτουν ένα παζλ ανάμεικτων
αντιδράσεων που μας οδηγεί σε ένα καλοκαίρι πλημμυρισμένο από γάμους και βαπτίσεις. Η τριετία της πανδημίας όμως λειτούργησε ως ένα καταστροφικό εφέ για τις νύφες. Τις μετέφερε, από τον αληθινό κόσμο, στον cyber πλανήτη, εκεί όπου όλα μπορούν να συμβούν, όλα είναι εφικτά, όλα ταιριάζουν μεταξύ τους, και εντέλει τίποτα δεν είναι αρκετό, καθώς η αχόρταγη όρεξη να τα κάνουμε όλα μας παρασύρει σε μια ασταμάτητη τρέλα.
Πράγματι, η παντοκρατορία των social media και η σαρωτική επέλαση των bridal trends «ισοπέδωσαν» τις νύφες, αποπροσανατολίζοντας μια για πάντα τον έναν και μοναδικό σκοπό του θεσμού του γάμου. Την ένωση δύο ανθρώπων. Οι νύφες του σήμερα ακροβατούν ανάμεσα σε Vogue-approved reels και –ας το ομολογήσουμε εδώ μεταξύ μας– γραφικά βίντεο που γίνονται θέμα περιπαικτικής συζήτησης από τις φίλες/καλεσμένες, αδυνατούν να εντοπίσουν την ουσία, να απολαύσουν τις προετοιμασίες και να περάσουν τελικά αληθινό, ποιοτικό, ουσιαστικό χρόνο με τον σύντροφό τους την ημέρα του γάμου. Οι στιγμές, τα φιλιά, ο χορός, τα πάντα γίνονται με στόχο να αποτυπωθούν όσο περισσότερες φορές γίνεται και με όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους είναι εφικτό–κάθετα/οριζόντια/reel/boomerang/TikTok video– για να μη «χαθεί η στιγμή», που όμως, αν το καλοσκεφτείτε, η στιγμή αυτή δεν έχει υπάρξει ποτέ. Γιατί έχει απολέσει το βάθος της, το συναίσθημά της, τον λόγο ύπαρξής της. Γιατί δημιουργήθηκε μόνο για να αποτυπωθεί. Όχι για να βιωθεί.
Σκέφτομαι πως, για τους γάμους του 2023, ένα είναι το απόλυτο ζητούμενο. Να έχουν στην ουσία τους, στο ειλικρινές, συναισθηματικό feedback των καλεσμένων, αυτό που έχασαν κατά κόρον τα τελευταία χρόνια: ενδιαφέρον. Και συναίσθημα. Είναι πλέον αδιαπραγμάτευτο. Κορίτσια –και αγόρια–, μη χάσετε την ουσία. Ο στόχος είναι ένας. Να περάσετε καλά. Εσείς και οι καλεσμένοι σας. Και εμείς στο Yes I Do μπορεί να δημοσιεύουμε χιλιάδες άρθρα με συμβουλές, trends, νέες αφίξεις, όμως το ξέρετε (τι, όχι;), για ένα πράγμα επιμένουμε από την πρώτη μας μέρα ως brand. Να ζήσετε τις στιγμές. Μαζί. Οι δυο σας. Αυτός ο νέος πυρήνας που, ενώπιον Θεού και ανθρώπων, δημιουργήθηκε για να είναι «για πάντα ένα».
Στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας και κυκλοφορεί την ημέρα του #YesIDoCatwalkbyGeorgJensen –στο οποίο θα βρείτε ένα πλούσιο αφιέρωμα για το show, στη σελίδα 65–, ναι, το ομολογούμε, έχουμε συγκεντρώσει όλα τα season trends και δίνουμε απλόχερα συμβουλές και tips γύρω από τον γάμο. Όμως ο κοινός παρονομαστής κάθε σελίδας του παραμένει το «μαζί». Και, αν κάτι αγαπάμε να βλέπουμε στους γάμους, είναι η αλήθεια του ζευγαριού. Τα βλέμματα, οι αγκαλιές και τα φιλιά. Κλείνοντας, θα μου επιτρέψετε να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου που στηρίζει κάθε «τρελό» όνειρό μου, στους σχεδιαστές και τους οίκους νυφικών του show που τους θαυμάζω έναν έναν ξεχωριστά, καθώς και στους χορηγούς μας που, μπορεί εσείς να τους βλέπετε ως sponsors ή partners, είναι όμως πρωτίστως αληθινοί μας φίλοι, με τους οποίους απολαμβάνουμε να δημιουργούμε. Γιατί όσο δουλεύουμε, ταυτόχρονα διασκεδάζουμε και γελάμε με την καρδιά μας. Σήμερα λοιπόν, που κυκλοφορεί το 25ο τεύχος του Yes I Do, είναι για εμάς μια μέρα-σταθμός, που οι κόποι ενός ολόκληρου χρόνου αποδίδουν καρπούς. Είναι η μέρα που θα σας μεταφέρουμε νοερά στα παγωμένα τοπία του Βόρειου Σέλαος για να απολαύσετε ένα show που θέλουμε να γεμίσει το μυαλό σας με εικόνες και την καρδιά σας με συναισθήματα.
Σας εύχομαι καλή ανάγνωση και καλή wedding season!
Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμη περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που
κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.